20 листопада 2012 р.

Про Google

Так сталось, що ми живемо в 30 хвилинах ходи від штаб квартири компанії - Googleplex. Ця назва утворилась внаслідок злиття двох слів Google i complex. Хоча комплексом це назвати важко. Це цілий мікрорайон.
Далі, як завжди. багато фотографій :)


Сам кампус величезний. Можна гуляти цілий день по ньому і все рівно весь не обійдеш.










Сьогодні я потрапила сюди в обід. Було дуже людно і всі спішили поїсти :) А своїм харчуванням Google славиться на всю долину :) Кажуть, їм там їсти готують відомі шеф-повара. 
Центральна частина кампусу. Заходити сюди, я так розуміла, дозволяється всім. Охорони ніде не видно. Я ходила з фотоапаратом і мене ніхто за руки не ловив і не казав, щоб я фотографії видалила (як це люблять робити в українських магазинах).
Тут всі годуються. Я сьогодні я нагліти не стала :) Наступного разу :)

Багато ось таких пам'ятників відомим людям і не дуже...

Ось цей називається "Акула бізнесу"

А чого чоловіка, напевно, всі впізнали. Це Жак-Ів Кусто.

Перший доісторичний Андроід :)

  Місце для check-in

Російські гугляшата жартують, що тут хлопця підтошнює через вікно. До речі, російськомовних я в кампусі чула багатенько.

 На таких велосипедах співробітники пересуваються по кампусу.

 Страшний звір причаївся в кущах. І рожеві фламінго на нього нападають :)

Це люди вирішили в обід пограти трошки в пляжний волейбол. Моря немає, але пісок на місці.

Територія офісу Андроїда. Машинка на підзарядці

            
       

Тут люди вже підготувались до Різдва :)

А цього я забрала додому :)

1 коментар: